Välkommen hit till min blogg -

fredag 29 maj 2009

Fredag!! o helg!!

Matte säger att det är pingst i morron.. aha. därför droppade det in folk här på campingen redan i går??!! ja sa matte.... en del är visst lediga på fredagen.. så det blir längre helg för dom..

men..

min husse han jobbar o ser till att försörja mej o min matte.. duktiga husse...

i går kom Jonna... o Loke... kul med lite fler jyckar än bara jag o Ronja på området..

inatt sov matte riktigt bra.. jag kunde tillomed lämna henne en stund o gå o lägga mej i husses säng.. skönt att kunna sträcka ut sej.. matte vaknade till vid 6-tiden i morse.. men jag lyckades få henne till o somna om.. o sedan sov hon till nästan 9.. o traskade glatt med när jag gick min morronrunda... hon fick ett äpple att knapra på så hon kunde inte gnälla... det är bra med äpplen.. inte bara till julagrisen.. haha...

Lokes matte var in här en sväng i gårkväll.. jag tror att hon inte hade några glas hemma hos sej. för hon hade vin med sej.. o bad om glas... då berättade hon att Shadde o dom skulle nog inte komma i helgen.. hmm.. taskigt.. men men... dom hade kanske annat att göra..

nu ska jag vila för snart kommer min husse

Coky

den bloggande cockerpoon

Inga kommentarer: