Välkommen hit till min blogg -

onsdag 13 maj 2009

Saga

Saga har varit här och hälsat på nu på morgonen.. så vi har förbrukat hela dagsransonen med vår energi... visst måste det betyda att vi måste ha mer korv??!!

Matte filmade oss lite.. men.. det blev aningen suddigt så hon sa att jag inte fick lov att lägga ut det här.. och sedan skrattar hon så läskigt att det kunde anses som störande.... hmm...

i går var matte hos tandhygienisten.. jisses va ren hon var i mun när hon kom hem.. tänderna var nästan bländande.. men det åtgärdade hon snabbt med lite kaffe..

jag gillade inte precis att hon åkte dit utan mej.... hmm.. fast husse var hos mej så litar jag inte riktigt på att matte klarar sej helt ensam..

o ensam...

ja det fick jag oxå vara en stund... husse smet ifrån mej.. passade på när inte matte var hemma.. hmm!!?? men när matte kom hem så var jag jätteglad..

senare på kvällen tog jag med matte på en liten promenad.. jag tyckte att hon behövde luftas lite innan vi skulle gå o lägga sej...

nu ska jag vila o drömma om min Saga

Coky

den bloggande cockerpoon

Inga kommentarer: