Välkommen hit till min blogg -

tisdag 19 maj 2009

Rackarns oxå...

Matte kan vara väldigt snabb ibland.. hmm... jag låg o slumrade som bäst i husses fåtölj.. o då kommer hon o sprutar öronen fulla av öronrens!!!??? jag hann liksom inte med där.. trodde bara att hon ville gosa litemed mej... men glöm det.. in med skiten i öronen det skulle hon...

men...

jag hämnades.... raka vägen upp i mattes säng o gned öronrens över hennes lakan o örngott..... jag råkade smeta lite i husses säng oxå men.. jag tror itne han märker nåt.. snart ska jag ner o ta mattorna och mattes kuddar i soffan.. ville bara passa på o blogga när öronrenset löser upp mitt tidigare skyddande lager.. vad ska jag nu skylla på när jag inte vill höra matte.??!!

igår tog vi det rätt lugnt jag o matte.. husse var det däremot full fart på.. han jobbade först och sedan har han skaffat hem en massa virke ...  han är jätteglad att ha nåt att göra.. han ska bygga ut vår uteplats lite... så att jag kan få plats med min stol oxå.. jag sitter ju numera o myser i solstol...... o det är lite jobbigt att behöva flytta på sej hela tiden när nån vill ha sin stol..

har ni sett i min gästis??!! Mike o Pelle har varit in o skrivit lite...  dom hade hittat mej-- deras matte letade lite...

nu ska jag ner o gnida mina öron mot allt jag kommer åt!!!

Coky

den bloggande cockerpoon

Inga kommentarer: