Välkommen hit till min blogg -

onsdag 27 maj 2009

mysigt

i morse jag sa jag åt matte att hon skulle packa ihopa sej så att hon o jag kunde åka en sväng till husvagnen.. o visst packade hon.. jisses va saker hon skulle ha med.. papper o saxar o pärlor..o massor av böcker.. när husse komhem så stirrade han bara på travarna av kassar o väskor som hon placerat i hallen.. måste ha med sa hon... bra att ha.. jaja sa husse o packade ut i bilen.. men sa matte.. min miniträdgård då??!! får inte plats sa husse... jag får ta upp den när jag kommer upp sen nån dag.. ok sa matte o suckade.. jaja... ok då..

när vi kom upp hit till husvagnen så fyllde husse på vatten åt oss o släpade in allt... som matte släpat med sej..

o konstigt nog så har matte lyckats stoppa undan allt.. hon tog med sej.. man ser det ingenstans..om man inte kollar under hennes säng vill säga..

efter att ha fått matte att vila en stund o sedan sett till att hon fåt i sej sparrissoppa till middag så var det dags för kvällspromenaden...

DSC01105

DSC01104

här håller jag på o göra mej osynlig... mate skrattade så det blev pinsamt...

varför hon skrattade o hur hon lät.. ja det kommer här...

nu ska jag göra som husse brukar göra.. vila i soffan o bläddra mellan kanalerna...

Coky

den bloggande cockerpoon

Inga kommentarer: