Välkommen hit till min blogg -

onsdag 6 maj 2009

sova länge

ja det är väl den enda fördelen med detta vädret... matte sover länge... ja idag gjorde hon det i allafall...  men so what??!! då får ju jag oxå ligga o slumra i sängen .. har ju liksom anledning till det..

igår träffade jag TJEJERNA .. ja tjejerna här på vår gata. o jag fick hälsa på dom.. jag har ju hälsat på lilla Engla tidigare.. men det var för över ett år sedan.. vi är jämngamla.. i går hälsade jag även på hennes syrra Julia.. dom är bägge snauzrar.. Engla liten o Julia stor

vi slöade mest i går jag o matte.. hade ju liksom inte så mycket annat att göra.. husse var på kurs...

men...

när husse kom hem...

så doftade han ljuvligt.....

AHA???!!! var hade han varit???!!!

jag kände igen doften..

ÅHHH

SAGA.. han hade varit inom Saga på hennes jobb...  jag blev lite avis.. jag vill oxå på kurs o sedan hälsa på Saga..

Coky

den bloggande cockerpoon

Inga kommentarer: