Välkommen hit till min blogg -

torsdag 14 maj 2009

ännu en dag .. att vila på

ja det är bäst att vila ut idag.. för i morron ska jag åka o hälsa på min ena människosyrra Linda.. hennes ena katt har fått bebisar.. o matte har talat om för mej att dom små bebisarna springer inte i väg.. o jag får absolut inte jaga dom eller sätta tänderna i dom.. hon sa att dom är bara lite större än musen hon hittade i källaren häromdagen.. men dom är mycket mycket sötare.. jaja.. jag får väl ta en slick o se hur söta dom är.. HEHE

i går kväll tog ja matte på en promenad.. det var så härligt väder så hon bara traskade på o märkte nog inte hur långt vi gick.. när jag ville gå hem så sa hon.. bara en liten runda till.. jaja.. bäst att passa på.. fast jag var trött.. för har matte väl fått upp farten så...

först när vi gick så träffade vi en härlig.. tant.. hon var nog i 12 års åldern.. o var samma sort som min kompis Loke.. en bearded collie.. grå o vit.. hon gillade mej.. hennes matte sa att så intresserad av andra hundar brukade hon inte vara.. hon hette Kajsa har jag för mej att hennes matte sa..

fattar ni så många kompisar jag har..!!

idag har jag tänkt att göra... absolut ingenting.. måste nog vila ut lite... kanske jag tar en promenad med matte i eftermiddag... men hon ser lite sliten ut.. sa det kanske bara blir en sväng på gräsmattan..

nu mot soffan..

Coky

den bloggande cockerpoon

Inga kommentarer: