Välkommen hit till min blogg -

tisdag 26 maj 2009

Killträff idag

ja jag o Steen.. Min människosvåger så att säga.. vi ska träffas i dag o förhoppningsvis ha trevligt.. Matte o husse ska på begravning.. o jag vill ju som känt inte vara ensam hemma..

men.. det löser sej ju för det mesta.. Steen är ju hos Linda ... o Linda sköter sitt.. så jag o Steen.. vi ska .. ha kul i hopa.. snacka brudar o sånt som killar gör.. o kanske spela spel.. för nu när inte Linda är hemma så kan jag ju använda mej av hennes dator..... kanske....

Igår var matte jättejobbig.. pep o gnällde hela tiden.. inget var ok för henne.. suck o stön.. inte lätt att vara hennes jycke inte..

o naturligtvis var hon tvungen att bråka lite med mej oxå.. med att rensa öronen.. hmm... jag gillar det itne.. o sedan satte hon i gång att fila klorna...på mej.. jaja.. det var ok..

vi var inne hos min Saga oxå o hälsade på.. vi hade det jättemysigt.. busade o bet i varandra..o drack ur samma vattenskål.. o jag stänkte ner så mycket jag kunde där inne..

till sist var Saga helt slutkörd.. o gick o la sej under mattes stol... o då kunde jag gå omkring o leta trofeer... jag gillar allt man kan stoppa i munnen...

men trött blev jag.. stupade när vi k om hem.. o sedan senare på kvällen ringde Sagas matte.. o sa att vi skulle kolla tv.. hur man klipper klorna på problemhundar.. hmm.. vem ??!! jag??!!  problem??!1 inte väl.. men jag gillar helt enkelt inte tången sa jag till matte.. ok sa hon o kastade sej på sin dator.. in på tradera o ropade in en " Pedi Paws "..

såjag sa hon o såg glad ut.. här ska filas...

hmm.. när den dära tingesten dyker upp så ska jag berätta vad det är förnåt..

nu ska jag vila en stund..

Coky

den bloggande cockerpoon

Inga kommentarer: