Välkommen hit till min blogg -

tisdag 12 maj 2009

Goooood morning

det har varit en hektisk morgon.. jag lyckades lura matte ner i duschen.. tyckte att det var dags.. väl därnere började hon muttra o ha sej om att det där var minsann inte hennes..

vaddå hennes???

jag sprang ner för att titta...

DSC01072

Stor ful mus.. absolut inte min mus muttrade matte.. min var liten o söt.. måste vara husses... eller Sandras.... hon hade ju en samling när hon bodde hemma..

jaja.. matte dog loss den stendöa rackaren o pillade u t mandeln ur munnen på den.. ja ni vet väl att det bästa man kan sätta på en musfälla är just en mandel.. oemotståndligt för dom små rackarna..

jag själv gick upp o tog ett snack med musjägarna i huset.. men bägge sa att dom inte hade varit nere i källaren på jättelänge.. hmm.. o vad gör dom då hela dagarna?? ligger o lapar sol... hmm..

när matte kom upp ur duschen o hade hällt upp en mugg kaffe.. då bankade det på dörren!!!!

Sandra!!!! jippi... viken överraskning..

vi satte oss därute för hon sa att det var jättefint väder. hmm.. hur hade vi kunnat missa det??!!

jag satt o kelade lite lugnande med Sandra för hon blir gärna lite stimmig o vill busa hela tiden..

DSC01075

nu har hon åkt o det är dags för dagens vila..

ha en härlig vårsommardag!!!!!!!!!

Coky

den bloggande cockerpoon

Inga kommentarer: