Välkommen hit till min blogg -

söndag 3 maj 2009

Sparris!!??

Gillar du sparris?? i så fall har jag ett bra tips...

leta upp ett Gammalt!!!! inte nytt för då kan du får jättestora problem.. Boxerkort.... var tyst o bit sönder det... sedan när din matte eller husse tittar på dej så ser du lite lagom skyldig ut.. matte o husse kan bli lite irriterade.. men. sparris det får man.. jag fick en hel burk.. matte funderar över om jag kökat upp chipet... hon hittar inte det.. hmm.. jag vet inte heller var det blev av...

DSC01067

Igår var det jättefint väder.... så jag passade på att sätta mej bekvämt o sola....

DSC01065

I förrgår så kollade jag när husse spelade spel på datorn och vi käkade lite gott som husse dippade... vilken kväll vi hade....

DSC01063

nu ska jag vila en stund....

o tänk på !! inga nya Boxerkort!!! då kan det bli stooooora problem för dej... för då funkar inte animal planet...

Coky

den bloggande cockerpoon

2 kommentarer:

Ullas Bloggar! sa...

Änglamor kommentar: Får jag be om den absolut största tystnad
. Coky´s fanclub.

Summer sa...

Visste du Coky, att det är bra att ha sparris hemma om man råkar sätta något i halsen? Matte har alltid en burk hemma. Vet ju aldrig när olyckan är framme.