Välkommen hit till min blogg -

måndag 4 maj 2009

jahapp

idag lyser solen med sin frånvaro... hmm.. fyndigt.....

det regnar.. ok.. det behöver komma regn.. men varför ska dethålla på när jag är vaken.. det har ju hela natten på sej.....

Redan i går kväll vid 8-tiden regnade det lite.. bara stänkte.. jag var ute med matte då på sista kisserundan.. ja det var jag som var kissig.. inte hon.. hon får göra sina behov på toa.. jisses??!! hur skulle det se ut om hon gick ut på gräsmattan o drog mer sina brallor.. !!??!!??!!??!!?? alla skulle ju bländas.. jojo.. jag har nog sett hur vit hennes hmm.. bakdel är.. det går liksom inte alls att missa....jisses.. jag vågar inte tänka på vad märta grannjycken skulle säga......

ja vi tog en liten .. hmm.. jag tog många svängar.. körde ett ordentligt formel1-race på baksidan..  jisses va härligt att spralla loss i regnet..

nu är hela himlen grå o dyster... o det regnar o regnar... jag var ute med husse en snabbis i morse.. tidigt.. innan jag skickade i väg honom till jobbet..... nån måste ju försörja oss.... o när vi var ute så passade jag på att göra vad jag skulle.. ordentligt.. så nu behöver jag inte gå ut på många timmar... kanske det blir uppehåll... jag hoppas det.. för matte är så gnällig.. hon gillar att få regn på huvudet.. men inte bli våt om fötterna.. hmm..  fattar hon inte att det är regn vi talar om.. inte springvatten..

 

nu ska jag vila ut ordentligt.. på soffan..

Coky

den bloggande cockerpoon

Inga kommentarer: