Välkommen hit till min blogg -

söndag 17 maj 2009

Vilken snygging!!

Jag har träffat en Kundspudel.. Mike heter han.. han är 4 år och jättesnygg!! och alla såg genast att jag var mycket lik kungspudeln.. JIPPE... hanhade en brorsa oxå men jag minns inte namnet på honom.. men han var liten o söt..

DSC01086

DSC01087

Har ni sett så fina dom är!!! o jag känner dom!!!!

o jag är till och med lik en av dom!! Jag är såååå stolt så...

igår så tog jag med matte på en liten power-walk .... ja det är när man går i snabb takt.. jag tyckte att matte behövde det.. o vi har ju läst i kvällstidningarna om hur nyttigt det är.. o så.....

vi såg nåt som matte bara stod o stirrade på först.. åhhhh sa hon ... åhhhhh..... liljekonvaljblad.. åhh... jaja sa jag .. kolla lite längre bort då..

åhhhhhhhhhh sa hon o stirrade.. måste fotografera.. jaja sa jag .. snabbt då för annars kallnar musklerna o då är du svårstartad..

DSC01085

sedan så mumlade hon lyckligt resten av promenaden... att så lite kan glädja en hel matte så lätt......

Jag sov över hemma hos Linda o Steen mellan fredagen o lördagen.. dom hade kattungar.. men... jisses vilken vass mamma dom ungarna hade.. jag skulle gå in o kolla på dom o ... ja det blev nästan en pöl där jag stått för kattmamman rusade på mej...

behöver jag tala om att jag inte gick in på den toaletten fler ggr??!! jag gick inte ens i närheten av kattungarna ens när Linda höll i dom o visade matte. gå när dom o få en ilsken katt på sej.. hmm.. never in my left framtass!!! inte ens nån av mina tassar.. farligt farligt...

Coky

den bloggande cockerpoon

Inga kommentarer: