Välkommen hit till min blogg -

torsdag 21 maj 2009

Redo för fest!!

jag är nyduschad... o snart torr o redo att åka till Saga.. hmm inte ännu säger matte.. som för övrigt oxå blev duschad.. ja vi tvålade in varandra om man säger som så....

vi ska ju på fest i kväll jag o matte.. husse jobbar.. så jag får väl se om jag kan få hem en doggybag till honom... o mej till kvälls fikat...

husse håller på för fullt därute o mäter gräver o målar.. ja det ska bli spännande när det är klart.. då får vi ordentligt med plats..

jag saknar husvagnen en sån här långhelg.. klart att jag o matte kunde åkt upp själva.. men.. ja jag litear på att Jonnas matte håller ordning där uppe. o jag hoppas att alla.. inklusive piff o puff tar det lugnt i helgen.... jag hade gärna velat träffa Shadde o ev syskon till honom.. jag vet att boss kanske skulle dit i helgen..

jisses jag missar en del..

men..

jag ska ju till Saga..

nu ska jag springa mej torr i pälsen..

bye bye

Coky den bloggande cockerpoon

Inga kommentarer: