Välkommen hit till min blogg -

fredag 22 maj 2009

Party Party

jag o matte var på kalas i går. husse jobbade som jag säkert har berättat tidigare..

DSC01090

här är jag uppklädd .. i scarfs.. Saga hade oxå sånt runt halsen... fast i rött

DSC01092

maten var god.. det var grillad köttbit med bröd o korv och bröd.. jag valde korv.. o jag var verkligen jätteduktig sa matte.. satt fint hela tiden .. vid hennes sida.. nästan..

den perfekta partnern sa hon...

DSC01089

konstig ju.. mycket konstigt.. med en korv på bordet så är man väl som en ängel... Saga gjorde tappra försök att få nåt vid bordet hon oxå... hon brukar ju aldrig få mat vid bordet.men jag måste säga att hon kämpade mycket tappert...

DSC01091

när vi kom hem så hade vi doggybag med hem till husse.. fast.. hanhade precis varit o handlat mat till sej.. hmm.. men .. han ät vad han hade köpt och gav sej sedan på doggybagen.. jisses... det syntes att han jobbat ordentligt ... han var ju vrålhungrig..

o sedan var allt somvanligt.. husse slocknade i sin fåtölj.. o jag o matte i soffan..

nu ska jag fortsätta att vila.. i soffan.. det tar på krafterna att vara en gentleman..

Coky

den bloggande cockerpoon

Inga kommentarer: