Välkommen hit till min blogg -

torsdag 29 maj 2008

Vrålhungrig..

jag håller på att svälta ihjäl!! har bara fått lite smått o äta.. 3 gånger har jag fått mat sedan vi kom hem halv 9...  30 korn varje gång ungefär.. men hallå.. tror dom att jag är en mus eller... tja .. då hade jag nog fått mandel.. för det har jag sett att dom sätter i musafällan i källaren.. jag vågar inte gå ner o knycka den mandeln för med min tur så hade jag säkert blivit avslöjad med nosen i fällan....

Matte har lovat att jag ska få mer mat under dagen,, hoppas att denna dagen går foooooort..

ute hos veterinären gick allt jättebra.. jag skuttade in o dom var jätteglada o se mej.. jag var jätteduktig när jag röntgades.. jag o veterinären fixade det helt själv..

o det fanns ingenting i min magsäck.. absolut ingenting... jag har till och med bevis där på hur hungrig jag är.. inte en smula fanns det i magen på mej.. bara i tarmarna o det kommer nog ut nån gång idag....

men jag mådde bra sa dom.. ja det vet jag väl.. o jag är megahungrig.. milda makaroner.. jag ser mat överallt... katten ser ut som en .... stor påse hundmat... ja där trodde ni att jag skulle säga kyckling va?? men nepp.. lite har jag lärt mej.. i allafall för tillfället.. tror jag.. kanske..

nu har jag o matte gått en sväng.. o jag träffade ladys matte o husse... dom kom utrusande när jag kom.. hade varit oroliga.. o sedan mötte jag snälla tanten o snälla farbrorn på vår gata.. dom kelae med mej ..o tycker att jag är sååå fin..

nu ska jag sova...

kram från er evige charmör Coky som mår bra nu

2 kommentarer:

Ullas Bloggar! sa...

Hej Coky! Änglamor här!

Skönt att du mår bättre, du det där med leverpastejen var ingen hämnd. Man ska inte äta något, när dom skall titta med kamera. Du kan kräkas då och det är inget vidare. Och vet, du det är likadant för människovarelserna. När dom gått igenom likadant,som du gjort. Äta lite i taget, så tro mig det blir bättre till kvällen. Ska smsa matte om leverpastej i morgon. Lovar!!! Kjam Änglamora
Åker till Paradiset idag!

Jonas Carlsson sa...

Coky man ska låta bli saker som börja på F som Fågel, Fläsk; Får sådant kan ställa till med problem. Hoppas du repar dig snart så du kan leka med sakerna som mamma skickade till dig och jag postade.

Jonas/Nynäshamn