Välkommen hit till min blogg -

måndag 19 maj 2008

Helgen som varit

Ja nu har det varit helg o jag har haft fullt upp.. vi har ju varit vid husvagnen .. härligt.. ni ser i min gästis att jag har nya kompisar.. 3 killar.. dom är 11+ alla 3.. så vi har inte busat runt utan nosat lite o tittat på varandra.. gamla killar.. men söta som .. bara den...

Jag har lekt med Loke oxå.. Loke är en bearded collie. nyklippt.. attan va grann han blev då.. wow.. tur han är kastrerad annars hade det blivit konkurrans om brudarna.. Husse säger att det är nog den ende hunden som är vildare än mej.. hmm.. vad menar han egentligen med det???!!!! jag nosade lite på Teddy oxå .. hans människobror är en brandman som sjunger... hoppas jag får träffa honom i sommar för jag gillar hans låtar skarpt.. Jag har varit nere o busat med Lottie i svackan.. Jisses va snabb hon är.. men så är hon ju en Jack Russel... hon är pytteliten o slickar liksom marken när hon rusar omkring..

Zazza var o hälsade på i lördags.. såååå himla glad jag blev då.. hon överraskade mej verkligen..o vet ni vad hon gjorde?? spolade vatten i ansiktet på mej.. så nu är ansiktshåren lurviga.... men det är visst charmigt det oxå..

i går var jag o busade med Figos ena människobror.. han bjöd mej på glass... o han lekte med mej.. Figo var inte på humör alls.. tror han blev sotis för att jag lekte med hans brorsa..

på kvällen gick vi en jätterunda... idag ska jag vila tror jag.. men.. matte sa nåt om att jag ska passa Zazza o Niclas i kväll.. för matte o husse ville storhandla o det var synd att jag skulle sitta i bilen ..

Inga kommentarer: