Välkommen hit till min blogg -

söndag 4 maj 2008

Home sweet home

ja nu är vi hemma igen .. helt ok.. för här finns barn o andra hundar här oxå

i fredags trodde jag att jag bara skulle sitta o glo.. men ack va jag bedrog mej där..

SAGA kom o hälsade på.. ja hennes husse o matte var med

Jonna talade genast om reglerna på campingen för Saga .. sedan busade vi försiktigt.. ja Saga busade mest för när hennes husse släppte loss henne så smet hon in till Lokes matte som såg vansinnigt förvånad ut över att den yrhättan snabbt sprang fram .. men hon skrattade bara.. vi hade jättekul jag Jonna o Saga.. Men Jonna var nog tröttare än mej när Saga väl åkte hem..
vi grillade korv  oxå.. o satt o mös i solen.. och så gick jag o Saga en sväng med våra hussar.. jisses amalia va Saga har brottom.. hon rusar ju iväg fortare än vad jag hinner med.. men nån gång hann jag i allafall före..
igår, lördag så kom tjejerna tillbaka.. ja tjejerna bakom vår husvagn.. åhh va jag gillar dom. för dom kelar hela tiden med mej.. i morse fick jag skinka av Maja.. mmmm va gott det var.. tur jag är bästis med henne..
vi åkte hem rätt tidigt i dag för jag var ju tvungen o kolla över att allt var ok här hemma oxå.. o det var det .. bägge katterna kom när vi kom hem så jag o matte gav dom mat o p-piller.. Mjau jamade en del på oss.. men.. ja jag jagade Mysan. hmm.. inte snällt av mej va?? men se det är smällar man får ta när man träffar en vovve....

när vi var ute o gick innan så träffade jag en foxterrier eller vad han är för nån sort. jag fick låna hans boll.. en skiiiiitsnäll hund är han.. Martas kille tror jag han är.. cool kille o hans matte gillar mej jättemycket...

sen nån dag ska jag leka med Sigge.. hans lillmatte var här o frågade innan.. o matte sa att det gick bra när jag inte var så trött.. Sigges lillmatte har varit o klappat mej ett par ggr i eftermiddag.. o ena gången hade hon sin kompis med sej... hon gillar nog mej tror jag.. eller så var det för att grannens pojke satt ute på trappan..

nu ska jag snart gå o lägga mej.. jag är jättetrött.. o i natt ska vi ligga i stora sängen.. jag tänker ligga i mitten...

natti

Inga kommentarer: