Välkommen hit till min blogg -

fredag 23 maj 2008

Stor kille??


Ja jag tycker ju själv att jag är det.. o tydligen matte oxå för nu tycker hon att jag själv ska gå upp för trappan på kvällarna.. men hallå.. fattar ni så trött jag var... men matte hon kämpade vilt vidare.. lyfte nog varje tass för varje steg.. trappan är ju megahög!! men.. ok.. det gav mej ny energi så jag kunde busa ett bra tag i sovrummet.. åkte bara ur sängen ett par gånger.. men sen slocknade jag av nån anledning med huvudet under husses säng.. o jag kan säga GASVARNING!!! fattar ni??!!! ja ni som nån gång delat rum med min husse vet säkert vad jag menar.. menmen.. det var sövande..
Nu har matte varit i gång igen.. Jag har fått ett nytt halsband som hon gjort som ska skrämma iväg fästingar.. det är gjort av bärnstenar och hon borrade i varje pärla o det.. ja det luktade skog.. jaja. ett par av pärlorna flög i väg innan hon fattade att hon måste hålla hårt... men då vrålade hon NEJ o kastade sej ner på golvet.. men.. hallå!!??!! skulle jag jaga nåt sånt??! ja.. jag erkänner.. jag skulle kunna tänka mej o testa i allafall
vi var ute o lekte på gräsmattan i går kväll jag o matte.. husse var på nåt fotogrejs.. jag o matte hade jättekul.. matte trodde hon skulle trötta ut mej .. men det kan hon ju glömma..
vi var ute o gick ett par rundor oxå.. kul o vara ute o gå med henne oxå nån gång.. det var jätteskönt väder på kvällen.. så när husse kom hem så skulle han oxå gå en runda.. med mej naturligtvis..
nu ska jag sova lite till.. behöver min skönhetssömn för matte pratade nåt om att jag skulle bada i eftermiddag så jag är fin i pälsen i morron när vi ska till Sagas människosyrra på kalas.. jag får följa med.. men Saga kanske inte kommer .. matte sa att hon luktar nog för gott hmm.. va 17 kan hon mena med det??????
vovv på er..

1 kommentar:

Ullas Bloggar! sa...

Hon verkar lite bråkig, din matte alltså. Du det blir fest när du fått ihop alla dina tandfes pengar ;-) Tufft och bli stor, mattar och hussar,
får allt möjligt för sig. Typ Coky: Vacker tass!!! osv. Man kan bli lurad också, då myser dom. Stå på dig.....blir dom jobbiga så hota att du skvallrar för mig. Inte helt säker att dom köper det. Men det kan vara bra och ha om man nu skulle göra bort sig. Tvättar inte ansiktet idag, vill ha kvar din slick. Kjam Änglamora