Välkommen hit till min blogg -

fredag 2 maj 2008

Blöt dag

jepp igår var det blött.. det regnade heeeela dagen.. men jisses va mysigt o vara ute i regn..

regn är visst bra för pälsen för min päls är så jättemjuk nu.. härligt. bättre än balsam tror jag det var matte som sa.

annars har det nog inte hänt så mycket..  det kryllar av hundar på campingen och jag tror jag har hälsat på dom flesta .

jag har Jonna sidan om och hon brukar komma in o hälsa på.. hon ser ut precis som min mamma undertill.. jo det är sant.. jag har kollat o testat lite men.. det gillade hon inte riktigt. hon sa att jag var jobbig.. hmm

vid andra sidan om oss bor Lea... en liten svartgrå skotte.. o hon luktar ljuvligt. hon löper säger dom.. kvittar vad dom kallar det för gott det luktar hon i allafall...

 

idag ska jag  sitta med husse ute på ljugarbänken.. mysigt.. det kommer hela tiden nån o kelar.. kanske barnen  nere i svackan bakom vår husvagn kommer upp.. jag har sett dom o dom är så gulliga..

bye bye nu ska jag hem till jonna o smaka på deras leverpastej

1 kommentar:

Anonym sa...

Du verkar ha det härligt i husvagnen, tala om för matte att min rygg låst sig. Inte roligt Coky men vore du här så blev det nog bra i ett nafs. Jag tycker att dom var snåla med korven Kjam Änglamora