Välkommen hit till min blogg -

söndag 11 maj 2008

Förföljd!!

Jag är förföljd.... har nog varit det i hela mitt liv..men nu tog jag den bråkstaken... när jag drog o bet så gjorde det ont.. hmm.. i baken..
hops.. det var nog bara svansen.. men jag har lyckats ta fast den i allafall..
I morse tog jag en ordentlig sovmorron klockan var nog nästan 8 innan jag o matte gick upp, husse fick ligga kvar en stund till..
Jag var så rackarns trött.. hade svårt att somna i natt.. matte röt till när klockan var halv 1 o då var jag fortfarande vaken..
Nån som kan gissa hur många dammråttor jag drog fram som legat under sängen??? Jag får inte glömma säga åt matte att dammsuga lite bättre under sängen för jag nös faktiskt.. kan ju bli allergisk..
Idag ska jag göra.... ingenting har jag tänkt.. bara ta det lugnt o njuta i värmen..
I förrgår.. det har jag glömt att berätta.. åkte jag med husse i bilen med blinkare på taket.. spännande o jag pep inte det minsta för jag satt i mattes knä..
ikväll går husse av jouren så då kan vi börja gå lite längre rundor igen.. kul o utforska nya ställen.. vi kanske hittar nåt ställe med glass.. för glass gillar jag
nu ska jag vila igen.. är trött efter en hård natt..

1 kommentar:

Ullas Bloggar! sa...

Jösses Coky vilken pingst du haft. Kunde läsa ute på ön, men sen strejkade laptopen Jonas har. Min he4lg var lika häftig som din Kjam änglamor