Välkommen hit till min blogg -

tisdag 27 maj 2008

POST

Jag har fått post... jepp ni läser rätt.. Jag.. Coky har fått post idag.. en stooooor brun vadderad påse... med mitt namn på!!! tänk.. jag har fått post!!!!!!!!!!!!!!!... jag trodde först att det var tandfen som skickat nåt till mej.. men matte läste o sa att det var från en annan fe.. nämligen Änglamora från stockholm..




åhh.. såå glad jag blev.. matte hjälpte mej att öppna för Änglamora hade skrivit på att det kunde vara vasst. o vet ni vad det fanns i ????? nä.. klart att ni inte vet...




Där fanns en boll med snören.. och "fanfar" en påse med supergoda tuggeben... yammie..
TACK SNÄLLA ÄNGLAMORA !!!
jag är nog den lyckligaste valpen i heela byn just nu.. tänk er.. en valp på 4 månader.. åhh.. men.. det är nog exakt 4 månader i dag tror jag som jag föddes.. o tänk.. jag får post.. ända från huvudstaden.. ja e så glaaaaa
i helgen har jag badat.. ja duschat blir det ju för vi har ju inget badkar.. o den orange baljan vägrar ju jag sätta mina söta små tassar i för den äter ju leksaker.. när jag var klar så vred jag ur pälsen i hela källaren.. matte jagade mej runt där.. sedan satt vi ute i solen o soltorkade.. o matte borstade mej hela tiden.. sååååå skönt o mysigt det var..
på kvällen skulle vi egentligen varit till Sagas människorsyrra men matte mådde skit sa hon.. hmm.. ja det kände jag väl .. på lukten.. när hon varit på toa.. "tvättklämma på" men Saga hade visst varit med där i stället o hållit läget under kontroll... ja inte på toa.. utan hos sin människosyrra....
Sagas matte var här i går en sväng för att kolla på mej.. jag pussade henne mitt på nosen... o hon hade massor av godis i fickorna.. hon sa att jag snart är lika stor som Saga.. ska bli kul o träffa henne igen.. Figo var jag o lekte med lite i söndags.. vi hade rätt kul för han lekte lite med mej tillbaka .....
igår regnade det så jag vilade nästan hela dagen..
nu ska jag hämta ett nytt supergott tuggeben o leka med min nya boll..
vi hörs.. o tack igen snälla Änglamora!!!

Inga kommentarer: