Välkommen hit till min blogg -

torsdag 29 maj 2008

Hämnd ?? eller??

Jag känner mej fruktansvärt orättvist behandlad!! Jag fick inte nån leverpastej av husse nu på morgonen.. "-Glömd det.. du ska till doktorn" sa han.. men hallå... tänk er själva en morron utan leverpastejklicken?? hur ska då resten av dagen bli?????

det enda jag blivit erbjuden att få i min mun sedanjag kom hem i går.. är vatten??!! ja ni läste rätt vatten!!! Vatten är farligt säger husse.. det bryter sönder båtar.. huja mej.. o det ska jag ha i mej..

Matte sa att det var slut med yoghurten oxå för det är tydligen inte nyttigt för små valpar..

Åhhh va jag ångrar att jag snodde husses mat.. hur länge kommer dom straffa mej??? Matte sa att jag nog fick äta nåt senare idag.. men veterinären ska undersöka mej först. Jag ska ju vara hos veterinären klockan 8.. två timmar dit... o magen den kurrar så att grannarna säkert klagar..

Matte o jag har sovit i tv-rummet i natt... matte o husse sa att det var omöjligt att ha mej uppe i sovrummet med tratt på... hmm.. varför.. jag börjar faktiskt kunna svänga rätt bra.. slår inte alltid i allt jag ... inte ... ser.. men det var mysigt ändå.. vi låg på dynor på golvet.. men jisses va matte jobbat hårt i natt.. vi har säkert ved till ett par vintrar.. hon har dragit massor av timmerstockar...

så nu ska jag sova en liten stund innan vi ska åka till veterinären... åhh.. kom på en sak.. då kan jag testa min nya bilsele idag oxå..

nu ska jag sova en timme trots att magen den kurrar...

natti natti

Inga kommentarer: