Välkommen hit till min blogg -

lördag 10 maj 2008

King

Ja han har skrivit i min gästbok!! King är min nyaste släkting.. en schäfer-rottis tror jag det var dom sa.. han ska vara jättefin det säger både grannen o Zazza o Niclas.. Niclas tycker att king har härlig päls... undras om man får nafsa i den.
Matte säger att vi ska försöka åka o hälsa på nästa vecka när husse oxå kan komma med..
King bor hos min största människosyrra Linda.. och hennes katter.. katterna har jag sett när vi var o väckte Linda en gång innan hon fick King.
AJAJAJ,, va matte just skällde på mej.. bara för att jag smakade lite i ena hörnan på hennes lilla soffkudde.. men vaddå.. inget o pipa över tycker jag.. det var inte så stora hål...... o fyllningen var ändå inte så god..
Jag har börjat bli en stor kille.. i går hoppade jag själv upp i sängen.. så nu får dom aldrig vara i fred... HAHA
Idag ska jag o Husse vara ute o göra i ordning i trädgården.. jag tänkte hjälpa honom lite o rensa o gräva kanske..
ha en go sommardag... ses när vi ses..
VOV

Inga kommentarer: