Välkommen hit till min blogg -

fredag 30 maj 2008

God morgon

Jag har bestämt mej för att försöka vara en snäll och väluppfostrad pojke idag... för att se hur mycket mat man får då.. kan ju inte bli sämre.... jaja.. jag fick ju faktiskt att äta i går... men inte så mycket jag ville o min mage var ju faktiskt jättetom...

men.. jag satt en stund på gräsmattan i går.. matte sa att jag tog i så jag var röd i ansiktet.. o hur kunde hon se det???!! jag har ju faktiskt päls som döljer såna saker... o vet ni vad hon gjorde?? hon fullkomligt dök ner o plockade upp min hög.. ja två högar blev det faktiskt.. den siste tog lite tid att lägga ner... sedan plockade hon ner högarna i en påse försiktigt o stirrade ner i påsen o klämde lite på den o frågade mej va jag egentligen hade ätit??!! men hur i hela friden ska jag minnas det.. har ju bara tänkt på mat den senaste tiden..

nu har i allafall matte tagit bort allt tygaktigt som jag kan tugga på.. inte ett gosedjur så långt ögat kan nå om man inte räknar med katterna.. men hur kramgoa är dom egentligen??!! kanske man ska testa nån dag.. men matte får nog skaffa hem många plåster först för jag skulle tippa på att ingen av dom vill gosa med mej precis..

igår kom Figos matte för att kolla läget.. ja hur läget var med mej naturligtvis.. hon är hård.. har regler -inte hoppa... hmm.. men är snäll för när jag är hos dom får jag alltid nåt gott att tugga på.. se!! där tänkte jag på mat igen.. jag har iallafall fått tillbaka mitt goa tuggeben..  lite possitivt i allafall.. nu ska jag lägga mej o vila lite för jag har sovit i ett grisastall i natt.. dom har grymtat o snarkat som aldrig förr..jisses!! jag ska fråga om jag inte kan få ett eget rum snart.. ett tyst o luktfritt rum... ja .. det ska jag i alla fall drömma om nu..

vi hörs!!!

Eder Evige vän Coky

Inga kommentarer: