Välkommen hit till min blogg -

onsdag 28 maj 2008

Spanielögon


ja såna ögon har jag idag.. jag har varit olydig.. så olydig...så fruktansvärt dum för mitt eget bästa.... o jag skäms. så.... jag måste lära mej att tänka innan jag gör nåt...
i går så stal jag..

en sådan här.. chilimarinerad kycklingben... den såg så god ut.. ja det är inte den på bilden som jag stal... den jag tog.. den svalde jag hel.. smala sidan först o klunk så var den nere.. jag kunde bara inte låte bli den där den låg så fint på husses tallrik.. jag sög den i mej som en spagetti i lady o lufsen.. men jag säger en sak... testa det inte!!!!!.. det kan vara skitfarligt.. jepp det var det rätta ordet.. i morse fick jag åka till veterinären.. o stanna kvar där.. !! ensam..!! utan varesej matte eller husse!!!.. o jag fick nåt o dricka.. yrk.. kontrast hette det visst.. o jag har skitit o åter skitit.. o dom har tagit massor av bilder om hur det ser ut innuti mej.. men inte har dom hittat nåt kycklngben heller..... men dom hittade nåt som låg i min mage.. o har det inte kommit ut innan i morron så .. tja.. ja jag ska dit igen i morron bitti.. o ta fler bilder.. om det fortfarande är kvar så ska dom söva mej och gå ner ... hur nu det går till för dom hade för stora fötter det såg jag nog.... ja hur som helst så skulle dom gå ner o plocka upp vad det nu har fastnat för nåt..

så då kommer jag vara hemifrån i morron på dagen oxå...

o vet ni.. jag har tratt!!! ser säkert urlöjlig ut.. kattfan asgarvade åt mej innan när jag nästan sprang på henne.. såg henne ju inte ... o jag har kanyl i benet.. som ska sitta tills i morron..
Matte köpte ett säkerhetsbälte åt mej ute hos veterinären... kanon. för nu kan jag sitta i baksätet.. men matte sa att jag ska sitta i buren om hon ska in o handla nån gång.. o när jag blir större o inte så rädd för att vara ensam..
nu ska jag sova.. det tar på krafterna o ligga på topp.. jag har ju haft stora charmen på hela dagen..
o visst ja.. Änglamora.... det var inte matte o husses fel.... jag stal kycklingbenet... borde inte ha gjort det.. ska försöka att aldrig göra så mer... det är inget roligt att vara borta från matte o husse... o det kan gå riktigt illa.. det vet jag nu.. jag har nog haft riktig tur...
massor av klibbiga slickar från er eviga vän Coky,,,,,(jag såg en romantisk film härom kvällen... o då sa dom nåt sånt jag tyckte att det lät coooooolt......)
håll nu tummarna för mej i morron strax efter 8 på morronen.. för då ska jag bli fotograferad innuti igen
bye

1 kommentar:

Ullas Bloggar! sa...

Coky änglamor här!!

Nej det är ju klart inte bra att smaska i sig sånt." Hm men gäller det inte husse och matte också?" ;-) Gott är det ju men inte bra för en liten Coky mage! Nä det är inget vidare hos varken djur eller människo doktorn. Dom har en massa konstigt för sig. Mig kolla dom i hjärnan och tror du dom hitta något? Fast dom påstod att det var bra, så du ska se att det fixar sig för dig med. Håller alla fingrar och tår= människotassar. Smsar Matte och kollar dig, har data fritt i Paradiset den här veckan. Kjam Änglamor