Välkommen hit till min blogg -

tisdag 8 april 2008

Veterinären

Jepp där har jag varit eftermiddag och fått en spruta.. o dom var jäääääääääääääääääättegulliga.. vi går ute hos Ugglarps smådjursklinik .. o dom gosade jättemycket med mej....

Där var några andra hundar oxå stora sådana.. o dom verkade vara rädda.. hmm för vaddå??? jaja veterinären knep mej lite i ryggskinnet men sedan gosade hon igen.. o det var visst då som jag fick sprutan.. hmm. kändes ju inte ett dugg....

matte o husse var  stolta som hund....an....

nästa spruta är när jag är 1 år.. och då får jag brev sa dom... jag vägde mej med.. 6-7kg nästan.. tror jag det var.. ska kolla med husse sen.. han kollade bättre för jag hade så mycket att göra med att snusa runt..

ikväll ska jag och matte bort o vara ivägen för Zazza o Niklas.... det är bara en liten bit att gå och jag vet att matte har packat ner gottigottgott till mej...

 

vovvsivoffsi på er alla..

GLÖM INTE BORT ATT SKRIVA I GÄSTISEN !!

Inga kommentarer: