Välkommen hit till min blogg -

torsdag 17 april 2008

Leverpastejtortyr - surt värre

ja det var rena tortyren här i förmiddags.. Matte hade en jättestor förpackning med leverpastej..

Men hallå!!

Fattar ni hur min nos reagerade???

L E V E R P A S T E J !!!!!!!!!!!!!!!!!  av allt... det är ju det bästa jag vet.. o hon la det mellan brödskivor.. gjorde smörgåstårta sa hon.. hmmm. tyckte mest det såg ut som om hon slickade leverpastej från fingrarna..

Tror ni att jag fick smaka???!!!n NÄ inte en chans.. jag fick ett unket gammalt tuggeben.. då blev jag sur och gick o la mej..

sedan har jag bråkat med matte nästan hela dagen..

det slutade med att hon tog fram gallret o satte det så att jag inte kom in i tv rummet.. då blev jag sur igen.. o somnade..

sedan kom min husse hem.. jag tycker om när han kommer hem.. men. vips så skulle han jobba.. igen.. då ylade jag och bet matte lite sedan gick jag o la mej igen.. tråkigt har jag.. men jag måste ju vara utvilad tills i morron.. då kommer Figo o Saga... jag undrar om kanske Jonna oxå kommer.. det skulle vara jättekul så fick alla träffa Saga.. dom har inte gjort det tidigare..

1 kommentar:

Anonym sa...

Du har det inte lätt Coky, jo jag känner matte. Kan nog tänka mig att hon slicka i sig leverpastejen. Men att du inte fick smaka tycker jag var taskigt. Du kolla om hon gömt godis i soffan, hon gillar violelefanter bl.a.Kram Änglamoramatte