Välkommen hit till min blogg -

onsdag 9 april 2008

Äntligen kväll


Det har varit en lång dag känns det som

vi gick upp i vanlig tid jag o Matte.. ja jag o husse var ju uppe bra mycket tidigare.. vill ju inte sova bort hela dagen... hmm.. eller....

ja vi gick i allafall upp.. sedan somnade nog jag igen .. trött har jag varit hela dagen.. kanske beror på sprutan jag fick i går.. men.. vad ska matte skylla på.. hon har oxå sovit idag ....

Vi var ute o gick en runda i förmiddags sedan sov jag igen.. ja jag har hunnit med att jaga Mjau oxå .. men Mysan är sååå go .. hon går fint förbi mej för det mesta.. hon är inte rädd för mej.. i eftermiddag fick hon ligga i min korg och sova så jag la mej på hallgolvet i stället..



vi var borta hos Zazza o Niklas innan och kollade när dom flyttade in en del av sina möbler..

men dom var rätt sena så matte och jag gick in i trappuppgången sidan om.. Matte kände visst nån där.. åhhh.. o dom var mysiga... vi var inne o hälsa de på och jag blev fotograferad...

sedan gick vi ut igen och väntade på Flyttlasset... länge fick vi vänta.. jag somnade nästan.. men så kom dom äntligen o jag blev kelad....

sedan när vi gick hem.. så träffade jag Ludde.. en LhasaApso nånting.. men vilken kille ... vi rullade runt på asfalten o bet i varandras pälsar.. vi hade jättekul!!! men sen ville matte gå hem. o ja man är väl en gentleman... så jag följde med henne.. men Ludde ville inte följa med sin matte alls.. så dom gick med oss en liten bit..

nu är jag jättetrött o har ätit massor .. kanske borde gå ut på gräsmattan innan man doppar huvet på mattes kudde.... om jag nu kommer längre än till hallmattan........

Natti alla.. vi hörs när vi hörs!!! VOFF

Inga kommentarer: