Välkommen hit till min blogg -

måndag 28 april 2008

De ska va gött o leva

Ja o det är det verkligen.. livet är fullt av godsaker.. o i går träffade jag en av dom. jag säger bara WOW vilken sommar det ska bli.. hon heter Amber.. och är en basset o vilken kropp hon hade.. men attan så svårflirtad..... men.. hon ska nog smälta.. hon är bara 3 månader äldre än mej... vi ska nog bo grannar i sommar.. vilken brud!!!hon var lång som en följetong.. o hade underbara öron som jag bara ville sätta tänderna i.. o hennes ögon.. ujujuj.. ett vanligt hund öga o ett blått.. jag säger bara.. tjoho.. men.. naturligtvis så missade matte att fota henne.. skulle va kul o ha henne i samlingen .. men det kommer väl det oxå

tills vidare får jag mysa med min egen basset.. Silla.. vältuggad o erfaren tjej.. min schäferbror Cello hade henne tidigare när han levde..

idag är vi hemma o kolla till katterna.. o jag har redan nosat på Mjau.. hon skulle få mat o märkte inte mej då..
Mysan har inte kommit ännu men.. ja hon smyger ju fram..

Jag gillar campinglivet.. härligt.. man är ute o ändå inne.. inne o ändå ute.. fattar ni??? o man har inte långt till gräset.. bara några kliv.. o där finns alltid nån som kommer o kelar .. Suuuuuuuuuuuuuuuupermysigt.. o massor av godis finns där oxå.. o leverpastej i kylen..

nu ska jag busa.. hej hopp leverpastej eller vad dom säger som missbrukar leverpastejen..

Inga kommentarer: