Välkommen hit till min blogg -

måndag 14 april 2008

Jonas i Tokholmen!!

Matte säger att du ska hälsa Änglamora att hon ska vila upp sej o att Matte tycker att du ska laga en jättegod middag åt Änglamora.. men gör för allt i världen ingen soppa.....

såja.. det var dagens hälsning..

Jonas är son till Mattes kompis uppe i Tokholm.. hmm kan hon mena stockholm??? o han har en syster som har varit här med sin mamma ... blev det rörigt?? ja det var ju liksom meningen..

Helgen har annars varit bra.. jag har vilat o åter vilat.. behövde nog det efter att ha lekt med Saga i fredags.. sedan var jag hos Figo ett tag .. ja ni läste rätt FIGO.. han var en tuffing när jag var där i lördags en runda.. jag fick träffa en av hans människobröder.. han har två.. precis som jag har två människosyrror. hmm.. varför har jag inga bröder för?? jaja.. syrror är bra o ha dom oxå.. Zazza o Niclas var här i går o gosade med mej. o jag fick en lektunnel som zazza hade när hon var liten o ett stooooort gosedjur som matte tog ifrån mej i morse för det läckte fyllning sa hon.. ja men det märkte jag väl??!!! jag fick ju det i munnen...

idag ska jag o matte nog åka till skogen en sväng.. o matte ska visst åka o handla .. o det betyder att jag ska åka bil..... i går när vi åkte en sväng på förmiddagen så blev jag kräkig.... urk.. men det gick över för sen var vi i skogen.. kuligt..



jag träffade Sigge i går o vi snufsade på varann

Igår badade jag.. åhh va läskigt först men sen var det bara skööönt.. o jag luktar så gott just nu...



bye så länge

Inga kommentarer: