Välkommen hit till min blogg -

tisdag 15 april 2008

Jösses Amalia.......

såå många som varit inne på min sida idag och hälsat på... och skrivit i min gästis..

Tessan.. vet du en sak.. man ska akta sej för att tugga på skor.. för det första kan man få en skum os i nosen.. hmm.. för det andra så blir ingen glad på en.. o tänk om mäniskosyrran zazza skulle komma på mej.. ojojoj.. hon blir sååå arg... har din brorsa gjort nån god middag till Änglamora? jag har nog hört ryktena om hans mat.. o du.. matte har fortfarande inte lekt i psp ännu säger hon vad hon nu kan mena med det..

Linda min storamänniskosyrra.... vi måste träffas nån dag.. har ju bara lyssnat på dej i luren ( hört att man säger så) o bror nepp där blev det totalvägran.. matte säger att det är din o zazzas tur.. men rappa på för jag ällllllllllllllllllllskar småttingar.. dom e så goda o slicka på.. jag brukar smaka lite på lilltjejen här intill ibland..

Idag har jag varit o passat Zazza o Niclas... Matte skulle iväg på nåt o dom råkade vara lediga.. men lediga ... ja jag såg till att dom fick busa av sej ordentligt.. o dom kom hit på kvällen ändå.. saknade mej med all säkerhet.. o zazza hade med sej FISK.. men .. jag är ju en hund.. o fick naturligtvis inte smaka.. men hon skulle lära sej göra vid dom.. hmm..

jag tyckte mest det såg ut som om hon lekte med dom.. skar huvudet av o sedan håll hon på att kolla in inne i munnen på firren.. MEN HALLÅ !! en fisk..... jaja.. den åkte så småningom ner i stekpannan o en in i folie i ugnen.. o sedan tuggade dom.. o vad fick jag??!! ingenting.. jo.. ett litet ynkligt tuggeben.. men.. Niclas lekte med mej o var ute med mej så jag var glad ändå..

denna dagen har varit jääättelång.. nu ska jag sova så jag orkar busa när matte o husse lagt sej....

Natti gott folk.. o voffsingar om nån av er läser detta....

Inga kommentarer: