Välkommen hit till min blogg -

söndag 6 april 2008

Men Jisses då!!

Sååå fort tiden går!! det är måååånga dagar sedan jag skrev sist. men. ja jag har ju så mycket att göra

Jag har hälsat på nästan alla hundarna i kvarteret.. I går var en Beagle, nä inte sån man äter utan rasen.. ja hon heter i allafall Lady och bor på vår gata.. hon var inne på min gräsmatta ett litet tag så vi fick lukta på varandra.. men.. hon är så skuttig av sej..

i fredags var jag och husse uppe vid husvagnen. - jag fattar inte,., han är så gnällig av sej.. jag sjöng för honom hela vägen upp..

o jag fick leka med Lotti en liten helvild Jack russel.. kul men hon är lite jobbig.. är så högljudd..

men jag ska nog få henne lugnare bara jag blir lite äldre..

Matte säger att jag är busig jag oxå. o jag blir faktiskt riktigt sur på henne när hon ska hålla på o pilla mej i öronen o klippa under mina tassar.. då går jag o gömmer mej..

idag har jag varit hemma hos Fego. jag menar Figo. WOW va gott den killen har det.. jag åt upp hans mat o tuggade i mej hans tuggesko.. åååhh va gott det var.. o vi var ute o gick lite oxå.. o jag blev jättetrött...

här kommer några foto som Figos matte tog på mej


Foto: Figos matte

Foto: Figos matte

1 kommentar:

Ullas Bloggar! sa...

Ja vi är några i Nynäshamn som kollar dig. Och tycker nog som du,vi har längtat att få läsa om dina hyss. Kram från Nynäshamnarna:-)