Välkommen hit till min blogg -

fredag 11 april 2008

Tjabba tjena hallåååååååå

hejsan

sorry att jag inte skrev nåt i går.. men .. det var en haard day som dom säger i filmerna...

jag träffade en till liten hund när jag o matte tog förmiddagspromenaden i går... jesses va han nosade.. det var en hund med bomullspäls.. cotton de.. nånting...

hans matte var väldigt pratig..

resten av dagen så slappade vi mest jag o matte..

idag har vi oxå vilat.. måste ju vara pigg i kväll när jag ska på kalas... det är Sagas människobror som fyller år och sagas matte har fyllat år.. så dom slår i hopa det.. jag har lovat att jag ska  uppföra mej.. höll för säkerhetets skull två klor i kors.. för man vet ju aldrig...

jag skriver mer när jag hinner.... nu ska vi visst åka bilen.... jaja.. där kan man oxå sova ju.... hmm.. kanske vi ska handla glass.. det gillar jag.....

Inga kommentarer: