Välkommen hit till min blogg -

tisdag 22 april 2008

Åhhhhh va gott!!!!!

Härligt härligt.

i går morse.., måndagen.. då var vi uppe vid 6 tiden jag o husse. matte,, hon låg kvar o snarkade.. men . det var lite lockande med snarkningarna så jag gick o la mej hos henne.. o vaknade inte förrän halv 9 hmm.. o då hade matte fotograferat mej när jag sov!!! men jisses då så gott jag sov.. hörde inte nåt av vad somhände runt om mej.. konstigt??? njae.. jag hade ju en kudde i andra örat o vadderingen från sängen i andra..

DSC00766

vi rev.. jaja. husse rev vintertältet i går när matte o jag sov..

när jag vaknade så kom Lotti förbi så vi fick leka en stund innan hon o hennes matte o husse skulle gå en runda.. vi hade jättekul.. sprang runt i vått gräs o grus.. smutsig??!! Nä inte jag inte..  inget emot vad Saga var.. ja jag såg nog fotot.. o det tänker jag sno o lägga här.. så får ni se vad som händer när det finns en bäck i närheten.. det ger mej ju vissa ideer för jag har både sjö och bäck en liten bit bort..

Saga badar i bäcken 004


sedan byggde vi ett jättestort tält.. tjoho.. fattar ni vad plats det blir där inne o leka på !!! ,, när vi var klara så kom Jonna o hennes matte o hälsade på.. men Jonna är lite svårflirtad. hon tycker att jag är för ung för henne. men hon är fin.. så jag får väl uppföra mej annars kan jag ju inte gå över till dom i sommar o få nåt gott...

på kvällen kom Zazza o Niclas.. dom hade köpt ett tufft halsband till mej och en leksak..

IMG_2281

åhhhh va jag tycker det är kul med gäster.. som har med nåt till mej..

på kvällen var jag trött ... så trött... men.. ny dag nya bus..

IMG_2284

Glöm inte skriva i GÄSTBOKEN !!!!

WOW

Inga kommentarer: