Välkommen hit till min blogg -

torsdag 24 april 2008

Karaktär

Jepp.. här ser ni en kille med karaktär.. jag gick utmed bäcken.. men skuttade inte i.. hmm.. ser ni så spänt kopplet är.. hade matte hållit i det så hade det varit helt spänt.. o jag hade inte stått så nära bäcken

DSC00769

igår träffade jag Lillen.. en kille här på campingen.. han är rottis-några andra raser. o han är jääääättefin... tillomed matte tycker han är söt.. sedan träffade jag Loke.. en stor hårig kille. beardedcollie heter det visst.. men han ska snart snaggas.. han hade mer energi än vad jag har sa husse.. hmm vad han nu kan ha menat med det..

sedan kom Jonna o hennes matte, o Jonna började genast förmana mej. hmm.. jaja hon är ju äldre än jag.. hon sa att man ska göra så o så..o inte göra det o det.. men..jag löd henne vill ju gärna ligga bra till för vi bor ju grannar..

o belöningen den kom.. innan Jonna skulle åka hem så började hon busa med mej.. åhhhhhh va glad jag blev.. så nu är vi bästa vänner!!!

igår var en jättevarm dag.. så jag gick in o la mej i husvagen på eftermiddagen o sov bort några timmar.. härligt

på kvällen grillade jag kött till matte o husse.. ja husse hjälpte till jag låg o tuggade mossa.. men det blev gottigottgott.. jag fick smaka en pytteliten smula av husse.. o Jonna fick en stor bit av matte o en jättestor bit av husse

idag är det en ny dag o nya bus... om jag skulle .. - nä.. man ska uppföra sej det sa ju Jonna till mej..

Inga kommentarer: