Välkommen hit till min blogg -

måndag 7 april 2008

Sååå trött jag är nu

Idag har jag verkligen blivit trötter..

i morse satte matte igång med att pilla på mej.. *suck o stön* jag gillar det inte... hur jag än försökte komma undan så var hon efter mej.. det slutade med att vi brottades på köksmattan.. jaja.. jag lät henne vinna.. då höll hon fast mej i sitt knä... o KLIPPTE mitt vackra tasshår.. herregud jag har ju samlat hår under tassarna sedan hon var på dom sist för två veckor sedan.. hon tycker att det är lättare att hålla mina tassat torra då säger hon.. men jag vet jag.. det är bara för att jag inte ska samla en massa grus o skräp ... o dra in o sedan när det sakta torkar så strösslar det överallt.. o då får ju matte städa oftare.. jojo.. jag misstänker att det är så..

sedan efter det.. ja ja.. här kommer mer.. ni skulle bara veta vad hon får för sej.... jo rakt in i soffan obörjade gulla med mej. *fnyser* jag är väl ingen valp heller.. hmm.. eller.. jo.. det var mysigt.. men så fort jag stängt ögonen så är hon genast i öronen o rotar med sina bomullsrondeller.. ja då lät jag henne hållas o somnade om..

när jag hade sovit en stund så fick hon för sej att vi skulle ut o gå..

o det var ju ingen liten runda hon drog med mej på.. men det var kul.. jag träffade Ladys matte o hon kelade lite med mej..

nu har vi precis kommit hem... o jag är jättetrött fast jag sov mej igenom eftermiddagen.. Vi har varit o kollat i Zazzas o Niclas nya lägenhet.. wow.. där kan man verkligen springa av sej.. vi ska dit i morron igen o kolla läget..

jag var utanför deras förra boställe oxå idag.. det var kul..

o en sak till.. jag har varit o kollat utanför Brandstationen!!! jag såg en brandman.. han körde i väg med bilen som husse brukar ha hemma när han har jouren..

nu ska jag berätta en liten hemlis..... jag börjar gilla att åka bil... jag höll på att avslöja mej innan.. råkade pipa till när matte o jag gick från bilen... jag tror att matte misstänker att jag trivs i bilburen.. så det är väl bäst att jag för oväsen nästa gång.....

nu ska jag fortsätta tugga på mitt tuggeben o bara mysa...

-------------------

Ja det trodde jag i allafall.. men så sa husse att han skulle till Sagas husse o lämna nåt.. Men hallå... ni tror väl inte att jag ville sitta hemma o dega??!! naturligtvis så åkte jag med,,,, jag lekte både ute o inne med Saga.... åhh Saga

jag kommer nog däcka rätt tidigt i kväll

Inga kommentarer: