Välkommen hit till min blogg -

måndag 23 mars 2009

Varning

lär er en sak...

Jaga inte katt på morgonen .. inte när husse är trött.... ojoj.. så arg han blev.. han vrålade åt mej att gå o lägga mej i korgen..

jaha....

o där var den dagen förstörd..

Matte vaknade naturligtvis när jag landade i sängen hos henne.. ja jag såg ju till att Mjau sprang före o hoppade upp på garderoben..

o Husse kom efter.. fortfarande vilt muttrande...

ojdå.. klockan är 6 på morronen.. o jag har redan lyckats jaga katten.. reta upp husse..o värst av allt.. väckt matte så hon klär på sej o går o fixar kaffe...  illa illa....

o jag......

fick ligga i korgen.... hmm...

så jag återkommer.. senare när jag kommit ur..... korgen.....  som tur är har vi en korg här uppe i mattes pysselrum oxå...

sesså.. Coky... var snäll jycke nu o förpassa dej till... korgen...

baj baj

Coky

den bloggande cockerpoon......  som måste lära sej att sluta jaga egna katter.......

Inga kommentarer: