Välkommen hit till min blogg -

torsdag 19 mars 2009

Åhhh va härligt

Idag fick matte sitt morronkaffe ute... hon tyckte att det var såå skönt.. satt med nosen mot solen o bara slickade i sej solstrålarna..

själv så höll jag koll på dom som gick förbi...

DSC01040

jag tittade åt alla håll.. vill ju inte missa att hälsa på nån jag känner....

DSC01041

jag fick syn på den där svartvita katten.. han med vit svanstipp.. jisses va arg jag blev.. att han inte fattar.. han får inte vara här i närheten av mina kattbrudar!!!

igår var jag ute en hel del.. tog med matte ut .. ja o korvpåsen naturligtvis... vi måste ju ha fika.. i detta härliga vädret..

nu hinner jag inte skriva mer för jag ska lägga mej på mattan o snacka lite med Mysan...

baj baj

Coky

den bloggande cockerpoon

Inga kommentarer: