Välkommen hit till min blogg -

måndag 30 mars 2009

Sommartider hej hej...

nu är det sommartid.... åhh va härligt .. men hallå.. sommar??!!! det är bara 3 grader varmt ute.. hmm... sommar.. det är väl då det är varmt??!! eller??!! jag får ju fortfarande pälsa på matte varje gång vi ska gå ut.. villket jobb alltså.......

i helgen har jag varit hos min människosyrra Linda.. vi har haft jättekul.. käkat ostmackor o korv o spelat spel..o vilat.. min syrra är cool... hon säger att jag drar som en oxe.. hmm.. men hon tycker att jag är söt när jag bäddar sängen innan jag går o lägger mej..

i går var Lokes matte o husse här en sväng.. dom berättade att jättemånga träd hade blivit nersågade vid campingen.. hmm.. jag antar att jag får skaffa en egen parasoll till sommaren som jag o jonna kan ligga under o mysa..

idag lyckades jag få matte att sova jättelänge.... ända till kvart i tio... hmm sa hon när hon såg på klockan.. hoppsan...

sedan fick jag i henne en banan o på med kläderna.. sedan tog vi en sväng på gräsmattan o då kom min kompis Lady.. beaglen o vi kelade l ite.. hon är så härlig min lady...  sedan fick jag in matte vid ratten i bilen o förankrade mej själv bak i buren.. säkraste stället??!!  o sedan bar det av till affären.. Matte lyckades nog handla det mesta hon skulle ha... utom.. kattmat.. hmm.. jaja.. vi har väl alltid nån fiskbit liggande nånstans,,,

nu ska jag se till att matte lägger sej på soffan o slutar irra runt...

visst jag

GRATTIS SAGAS MATTE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! som fyller 50 år idag....

Coky

den bloggande cockerpoon

Inga kommentarer: