Välkommen hit till min blogg -

onsdag 25 mars 2009

våra snödroppar ligger ner

hmm.. det har varit jättekallt i natt säger matte.. så alla våra vårblommor där ute sover... matte hoppas att solen kan väcka liv i dom igen..

igår hände det inte så mycket här.. var ju så iskalla vindar att det var svårt att få matte utanför dörren så jag passade på att ta en riktig vilodag..

visst är det skönt att kunna ta såna dagar ibland..

när husse kom hem från sin kurs så luktade han helskumt.. han luktade SAGA.. men.. hon var väl inte med på nån kurs.. men husse berättade att han kört inom o kollat läget..

Sagas matte fyller snart år.. o hon ska ha en jättestor schlagerfest.. matte går runt här o gnolar på Bang-en-boomerang... låter ok.. när hon har musiken på men.. annars.. jaja.. jag gör som jag brukar när jag inte vill höra.. sticker in mitt öronhår i öronen.. o går därifrån..

nu ska jag jaga lite katt .. jag känner verkligen för det.. men först får jag nog se till att matte ligger tryggt o vilar på soffan..

Coky

den bloggande cockerpoon

1 kommentar:

Ullas Bloggar! sa...

Hej Coky älskling,gissa att jag har saknat dig. Min data fick virus och Therese fick ett sånt där utbrott som matte och Husse får ibland inte roligt. Lite orolig för hon väntar en baby. Baby är det samma som valpar. Så nu sitter jag här och laddar upp en massa program. Har inte kunnat läsa din blogg heller men nu är jag här Kram Ängalmor