Välkommen hit till min blogg -

tisdag 3 mars 2009

Trög måndag

Ja i går var det verkligen en trög dag.. jag hade så svårt att komma i gång.. o ännu värre att få igång matte.. jisses vilket jobb.. jag var bara ute med henne en gång i går.. det var vid middagstid.. jag orkade helt enkelt inte dra på henne..

så...

det blev en dag på soffan för oss bägge.. tills husse kom hem.. o vi hade ätit middag..

då..

tog jag med honom ut en liten sväng i stället.. han behövde lite luft... efter en hel arbetsdag.. han verkade sliten han oxå..

så...

jag gick och la honom rätt tidigt påkvällen..

men...

matte kunde jag inte gå o lägga så tidigt.. för Sandra ringde... Niclas hade ont i halsen.. så jag satte mej vid dörren o väntade på att han skulle komma o hämta några halstabletter.. matte samlar ju på sej en massa av allting.. o hade lite mediciner hemma..

men...

när Niclas gått igen med sina halstabletter

så....

gick jag o la matte oxå.. o mej själv.. jisses.. va trött jag var...

så...

nu ska jag nog ta o lägga mej på soffan o vila en stund.. jag skulle tro att matte gör mej sällskap...

natt o baj baj

Coky

den bloggande cockerpoon

Inga kommentarer: