Välkommen hit till min blogg -

fredag 28 november 2008

Snart helg- igen

Jisses va tiden går... jag märker det mest på att pälsen den växer.. otroligt snabbt.. så igår sa jag åt matte o ringa frissan .. o vilken tur.. hon hade en återbudstid.. nästa vecka.. wow.. jag kommer vara riktigt fin till jul.. om inte pälsen vuxit ut tills dess...

matte o husse sa att dom ska nog försöka få klipptider till mej var tredje månad... ja men dom tänker inte på att jag kanske fryser.. jojo.. sa matte.. om du vill så ska jag fixa en liten väst till dej.. LITEN??!! hmm.. har hon inte märkt att jag är stor kille nu.... o väst??!! jag blir ju så gott som helklippt... hmm... ja jag blir ju fin i allafall.. får väl vara inne mer.. har ni märkt att det pyntas o fejas i stugorna?? folk ställer elljusstakar i fönsterna o en massa annat.. matte säger att det är advent på söndag.. första till om med.. jisses finns visst fyra andventer.. det ska bli spännande.. vi ska på kalas till Sandra på söndag.. ska bli kul o se hur adventigt hon o Niclas har det..

nu måste jag vila kanske ska leka med shadow i helgen...

haj o gobaj...leverpastej.. hmm jag såg att husse handlade leverpastej i går.. gott

Coky

den bloggande cockerpoon

Inga kommentarer: