Välkommen hit till min blogg -

onsdag 12 november 2008

Vilken överaskning!!!!!!!!!!!!!

I går kväll tittade Saga o hennes matte inom en stund.. vilken överaskning.. när dom ringde så berättade matte för mej att dom var på väg så jag gick o satte mej o vänta.. men jisses va slött dom måste ha kört.... men när dom väl var här så hade vi det jättemysigt.. o Saga hon var nyklippt.. jisses pilare vilken donna!!!! vi tumlade runt o gosade o sprang rundor så mattorna korvade sej.. sedan fikade vi lite ... matte bjöd på jättegott hundgodis .. o Saga blev så ivrig att hon skuttade upp i mattes knä o satte sej.. jag säger bara.. vilken kväll... när dom åkte hem så var både jag o Saga helt slut...

ja jag var så trött att jag råkade sova hårt i morse så jag missade ett stort antal av mattes får... så hon var klarvaken vid 8... hmm.. klockan 8... o då jagar hon upp mej.. o inte nog med det. hon släpper in bägge kattena på en gång... gissa om jag fick o göra..

nu måste jag nog gå o lägga mej o vila igen... skriver kanske mer sen...

baj baj

Coky

den bloggande cockerpoon

Inga kommentarer: