Välkommen hit till min blogg -

tisdag 28 oktober 2008

Vill inte husse ha mej längre???

Jag blev så rädd i går kväll när jag gick o la mej..  där jag brukar ligga.. där fanns.. ingenting?!!??!! min kudde var borta!!!! där var tomt!!! o där låg husse i sin säng o sussade så sött.. o var låg hans huvud??!! jo på min kudde som han hade lagt längst upp på sitt kuddberg.. ja han har många kuddar under huvvet han.. o i går när jag skulle gå o lägga mej så hade han en till .. den som jag hade fått av honom... som jag brukar sova på... det kändes så orättvist..... så jag la mej mitt i mattes säng.. kurade ihopa mej o tyckte så synd om mej själv.. vad menade husse egentligen?? att jag inte fick ligga i sängen??!! attt jag inte fick ligga bekvämt i sängen alls??

när matte kom upp o la sej så bara tittade hon på mej.. sedan kramade hon om mej o sa att jag fick en av hennes två kuddar..  hon låg ju ändå bara på den ena.. hon kan dela med sej .. min matte... så jag fick den ena kudden på min plats o la mej o blängde lite på husse...

när husse var uppe o släppte ut kattfan i natt så talade matte om det här med kudden för honom.. har ni sett den här Teliareklamen?? han som ligger på soffan o klottrar på en skolbok.. sonens tjejkompis kommer o tar sin bok o blänger på honom o han säger.... Åhh va den din??!! ungefär så var det här.. men bara det att husse hade snott min kudde.. inte klottrat på min bok.... jaja.. h an hade nog snorat ner kudden lite men.. tja det torkar ju snabbt.. bara o vända på den ju..

såååå...

nu ska jag in i sovrummet o snora runt lite på husses kuddat... eventuellt så ska jag bita i hans fjäderkudde som han vårdar ömt.. bita den så fjädrarna skriker.. jag vet att matte hatar den kudden...

haj o gobaj.. leverpastaj..

eder gode vän Coky... den för tillfället kuddsnorande jycken

och

den bloggande cockerpoon

Inga kommentarer: