Välkommen hit till min blogg -

fredag 19 september 2008

Skogsluft

Vi sitter i husvagnen matte o jag... vi har precis gått en sväng i skogen o matte fotograferade mej.. men.. hmm.. hon vet inte hur hon ska få in foto i lille pysslingsdatorn... så det fotot får komma en annan gång
h0n får ta med sej stora kameran i stället... för det minneskortet passar i lilldatorn.. eller så får hon se till o knycka tillbaka kortläsaren som husse knyckt..
vi harjättehärligt väder... solen skiner.. matte har ett ljus tänt ute i förtältet.. hon sa att det är ett ljus tänt för hennes mamma som skulle ha fyllat 85 år i dag.. matte har berättat lite om sin mamma o jag vet att jag skulle ha gillat henne... vi hade nog kunnat busa ihopa hon o jag.

idag ska vi bara slappa matte o jag.. ja huJonnas matte har nåt gott i sin kyl... vi verkar ha mest rökt korv o ost i vår.. ja det är ju helt ok dt oxå men köttbullar o leverpastej är bättre
nu ska jag krypa ihop i soffan o se om min päls torkar så kanske matte kan borsta bort allt gräs s0m fastnat...'
visst ja. jag hälsade på Elvis innan när vi var ute o gick... kul kille men han ville bestämma över mej.. o hans matte skrattade åt mej nr jag stod på två ben..

haj o goobaj leverpastaaaaaj
Coky
den bloggande cokerpoon

Inga kommentarer: