Välkommen hit till min blogg -

torsdag 4 september 2008

Gräsmattebus

Iförmiddags så lyckades jag få med mej matte ut o leka med bollen... hon var otroligt seg.. det får jag ju erkänna o jag rekommenderar ingen o gå in på toa när hon varit där inne... pencillinen sätter sina spår sa hon.. jaha.. o hon själv då.. ja hon sätter sina
här är i alla fall jag med min boll



o titta noga på denna bollen för den är troligen ingen boll så länge till


jag har lyckats bita hål på bollskalet så innerbollen tittar ut.. cooolt va??


Matte bara väntade på att det skulle säga pang...


men den var rätt praktisk att bära,,,, men det gnisslade när jag bet i den..


Matte lyckades spela in en liten filmsnutt när jag sprang runt med min boll.. observera mattes urcoooola dojjor... när hon kickar till bollen



resten av dagen har vi vara vilat upp oss.. ja matte har ju rusat på toa oftare än vanligt... men annars har hon skött sej rätt bra tycker jag...
nu ska jag vila så jag orkar gå upp o lägga mej o sova sen
eder underbare jyckevän
Coky
den bloggande cockerpoon

Inga kommentarer: