Välkommen hit till min blogg -

söndag 28 september 2008

så var det ny dag igen

ny dag o nya tag.. är det inte så dom säger??!!

jag är i allafall rätt torr om munnen idag. men jag kan tala om en sak för er.. man blir megatrödd av att dreggla ett helt dygn!!

husse var ju på kalas i går.. och när han kom hem hade han tårta med hem till mej o matte.. o jag fick faktiskt smaka.. men .. matte höll hårt i fatet.. men lite fick jag i allafall.. den var jättegod.. tack Jonnas matte!!!

i förmiddags var jag jätteduktig om jag får säga det själv.. matte klippte under tassarna på mej.. jisses så lätta tassar jag fick.. helskönt var det.. o sedan kom husse med klotången.. jaja.. när man ändå är i gång så... lite strulade jag .. men sedan insåg jag att det gick snabbare om jag lät dom hållas.. o matte killade ju mej så mysigt i ena ljumsken så jag stod stilla..

snart ska jag o matte ut o gå en sväng.. vi ska gå bort till Zazza o Niclas... det var jättelängesedan jag var där.. dom har tydligen skaffat lite nya möbler som jag ska inspektera... ..

jisses.. kattfan kom in.. nu måste jag jaga henne..

hejdå

eder kattälskande vän

Coky

den bloggande cockerpoon

Inga kommentarer: