Välkommen hit till min blogg -

onsdag 30 september 2009

Äntligen o GRATTIS

idag är det många grattis!! min husse fyller år.. men han får dela grattisarna med min fanclub i nynäs...

Äntligen har bebisen kommit... GRATTIS bebisens mamma o pappa o änglamormora.. o alla ni andra.

igår tog jag det rätt lugnt på dagen. matte fixade lite med min päls o rensade öronen o klorna.. vi satt ute i solen o gjorde det.. rätt mysigt faktiskt .. man får ju alltid nåt gott när det är gjort..

sedan på kvällen så passade vi på att åka o sätta upp vårt vintertält.. där träffade jag Jonna o dom.. kul o snacka lite med henne.. det var ett tag sedan..

det var jättefint väder hela dagen.. tills vi var klara med tältet.. då kastade jag mej in i bilen.. vill ju inte fukta ner min päls i onödan,,,

ja.. som sagt så fyller min husse år idag.. 

o presenten från mej o matte är.. fotspa.. kolla in denna sidan.. Rosdahlsgården där finns det doktorsfiskar.. hmm,, låter skumt va??!! man sticker ner fötterna i typ akvarier  så äter fiskarna upp alla torra saker på fötterna.. ja jag skulle inte komma på tanken o sticka ner mina söta små tassar men.. människofötter mår nog bra av det..

nu är det dags o vila....

Coky

den bloggande cockerpoon

Inga kommentarer: