Välkommen hit till min blogg -

tisdag 8 september 2009

Tjollahopp

hejsan svejsan.. det var nog nån dag sedan jag skrev sist.. jaja.. sånt som händer.. svårt o hålla koll på dagarna..

utarbetad jycke??!!  dags att vila upp sej kanske??!!

ja jag funderar faktiskt på om det inte är dags att ta med matte på en liten minisemester..

jag har packat våra saker.. dvs mina tuggesaker o ryggsäck.. så får matte fixa resten..

husse har lovat o klara sej själv några dagar.... så det är helt ok.. han lär sova all tid som han är ledig.. har massor att göra på jobb o går visst fortfarande på knäna..

o hur kul är det??!!

igår var vi i Lindas lägenhet.. den var rätt tom .. hon har ju flyttat till köpenhamn.. hon o Diablo.. katten ni vet.. dom bor i Steens lägenhet.. o matte o husse ska åka dit o hälsa på nån dag.. jag får inte följa med..

är det nån som vill ta hand om mej den dagen dom ska till Danmark.. tydligen ska Sandra o Niclas oxå med.. jaha??!! alla utom jag.. är verkligen alla dom vaccinerade mot rabies??! o redo att avmaskas när dom kommer tillbaka till sverige??!! matte säger att dom reglerna gäller hundar.. inte människor.. hmm..

Linda har fått jobb i Danmark.. hon hade knappt hunnit flytta dit förrän hon hade jobb.. jisses o hon som varit arbetslös hur länge som helst...

nu ska jag vila lite.. sedan ska jag se till att matte packar ner rätt saker.. o inte bara packar ner sina pysselsaker....

haj o gobaj.. leverstapaj

Coky

den bloggande cockerpoon

Inga kommentarer: