Välkommen hit till min blogg -

onsdag 9 september 2009

Härligt

nu har jag o matte gått massor av steg. det blev en sväng extra för jag fick upp ett spår.. sa åt matte att jag bara måste gå en sväng till.. det är några stora hundar borta i en av stugorna.. dom är aningen skälliga.. men såg trevliga ut... jag ska se om vi inte kan hälsa på dom senare idag..

igår så bara slappade vi.. ja på kvällen menar jag då.. för när vi var där hemma så packade vi ju.. o husse körde oss hit till husvagnen.. jag tror att han var rätt avis på oss.. för han måste ju jobba

så jag litar på att han uppför sej.. jag hotade nämligen kattfan innan vi åkte.. sa åt henne att sköta sej ordentligt... o tryckte upp henne mot väggen lite hotfullt... sa åt henne att hålla koll på husse.. o i värsta fall hålla fast honom...

idag tänkte jag att matte skulle få sitta o göra kort så gott som hela dagen.. bara hon ser till att jag har att tugga på o dricka.. o att vi går en sväng då o då...

så får jag en dag i solsängen...  härligt

nu ska jag vila innan jag går ut o lägger mej o väntar på att jonna ska komma.... hon kommer nog framemot kvällningen skulle jag tro...

haj o baj

Coky

den bloggande cockerpoon

Inga kommentarer: