Välkommen hit till min blogg -

tisdag 29 september 2009

ojdå.. hoppsan hoppsan

när skrev jag sist??!!  i fredags,,. o idag är det redan tisdag.. ojdå.. sorry.. varit lite upptagen.. varit tvungen att passa soffan... o fåtöljerna.

hmm

ja .. jag har fått en ny polare.. Mogge heter han.. o har flyttat in här på gatan.. snett mittemot oss.... en liten svart kille.. han är en pudel.. så vi har det gemensamt.. men han är bara pudel.. verkar rätt cool fast han bara är 10 veckor eller nåt sånt.. vi ska nog få det kul ihopa.. kan leka när han blir större... vihar ju gräsmattor både han o jag.. o hans husse har "säkrat" sin tomt. hade visst satt lite staket,, jaja.. det behövs.. behöver ju inte se längre än till mej själv.. det är så lätt att kliva över gränserna.. hehe

i söndags bjöd jag min polare på middag.. ja han som gärna vill bestämma över mej.. men.. ja jag vet ungefär hur man lindar honom runt tassarna så jag får som jag vill.. hehehe..

vi åt stek.. med en massa gott till.. o sedan var vi så mätta o goa.. ja matte o husse åt oxå... jag bestämde med min polare att vi skulle träffas nån dag framöver o umgås lite. det känns så cool o ha en ordentlig människopolare o snacka med... vi har en del gemensamt ..

nu ska jag vila lite för man vet aldrig vad dagen för med sej..

haj o gobaj.. leverstapaj..

Coky

den bloggande cockerpoon

Inga kommentarer: